W 2012 roku rzuciłam studia humanistyczne, bo czułam, że z językiem wizualnym znacznie bardziej mi po drodze, niż z tym pisanym.
Nie pomyliłam się - dziś każde zagadnienie projektowe traktuję jak zagadkę do rozwiązania. Jak najlepiej coś przekazać? Jaki cel chcemy osiągnąć? Do kogo się zwracamy?
To są podstawowe pytania, jakie zadaję najpierw Klientom, a potem sobie - podczas pracy projektowej, która daje mi olbrzymią satysfakcję.
Żeby zachować równowagę sporo czasu przy pracy staram się spędzać poza ekranem monitora - także w poszukiwaniu rozwiązań graficznych. Z tego powodu w tak zwanym "międzyczasie" zrobiłam zawodowy kurs introligatorski - praca z papierem i makiety mi nie straszne!
Bardzo wierzę w to, że najlepsze efekty można osiągnąć tylko współpracując szczerze z Klientem. Myślę też, że sama istota projektowania graficznego jest bardzo "elastyczna" - umiejętności takie jak kompozycja, layout, wiedza z zakresu kolorystyki czy formy są uniwersalne. Nad czym moglibyśmy się razem pochylić, aby pomóc Twojemu przedsięwzięciu?
Logo, logotyp, identyfikacja wizualna (kompleksowy spójny język graficzny), materiały reklamowe, materiały szkoleniowe, raport roczny
Plakat, zaproszenia, ulotki, gadżety, materiały reklamowe do social media, ikony, piktogramy
Książka, broszura, okładka, ilustracje, magazyn, prasa, podręcznik
Chodzi ci po głowie coś, co nie mieści się w ramach wyżej wymienionych? Śmiało pisz! Jeśli coś częściowo wychodzi poza moje kompetencje - korzystam ze swojej siatki znajomych z branży, którzy specjalizują się np. w rysunku, video, animacji, projektowaniu stron internetowych, ux design i wielu innych.
Marzy Ci się nasz wspólny projekt?
Może potrzebujesz, opinii, albo chcesz po prostu o coś zapytać?
Czekam na wszystkie maile!